onsdag 27 oktober 2010

för varje sekund som går så saknar jag dig mer och mer

på söndagen, så åkte jag till maxi med malin istället
så träffade vi tollan för han skulle ha sin keps,
fråga mig inte hur jag fick med mig den för de kommer jag inte ens ihåg
men sen drog vi hem till malin och malin käkade
sen drog vi hem till ballarna och kollade på tv en stund
och sen var vi med tony
sen drog vi till malin och kollade beck
och sen gick jag hem
på måndagen har jag jobbat och varit med malin
och paulina va med en stund, vi slappade hemma hos mig
sen städade jag hos morfar och sen träffade jag felix och emil
igår så va jag med malin och paulina så gick vi till nolered
till emil och victor
så slappade vi på fritidsgården en liten stund
sen kom felix och sen drog jag mig hemåt
idag sitter vi bara hemma hos mig och slappar
försöker beställa hemkörning för pizza
men de verkar inte gå så himla bra faktiskt
nu ska jag väl kila för har inte så mycket mer att skriva
än att....
JAG HATAR ALLLLLLLLTTT