måndag 11 oktober 2010

there's something in your voice, makes my heart beat fast

TJABBA TJENA HAAALLÅÅ !
har redan bestämt mig för att detta ska bli ett lång inlägg för jag har så otroligt tråkigt..
på fredagen efter jag hade vaknat så städade jag mitt rum lite och sen drog jag ut
så hade jag tänkt att jag skulle dricka, men mådde så dåligt så fick inte ner den äckliga spriten
så jag bangade och dricka, det va faktiskt skönt, haha (a)
så vi slappade på torget en stund och naturligtvis så lyckas jag ramla ner från en mur och ''stuka'' foten..
förstår inte hur jag lyckas med allt..
men men, sen åkte vi till hästevik för att dra till gustav, men då fick vi inte komma in
men sen fick vi typ tydligen det eller något, hängde inte med, följde ba efter folket
det var la skoj där, träffade massa iaf :)
sen drog jag och malin hem, och ååh don't remind me om bussturen, hej.
vad gjorde jag på lördag? ..
hmm.. jooo, jag vaknade och åkte till gammelmormor med mamma och mormor
så fick jag 500 spenn.. :D
sen drog jag hem och duschade och sminkade mig
och sen kom dullan, så då drog vi till torget och köpte cider
(de va dom goaste ciderna ... mmmm muuums )
sen fick jag inte komma till jonsson.. haha (a)
men sen efter ett tag fick jag det,
så vi drog dit och satt på övervåningen och tjötade,
jag dullan malin daniel alex och tollan, tyckte vi hade riktigt jävla trevligt om jag får säga det själv
sen behövde vi gå så då tog vi rundan och sådär om jag inte minns fel
förutom att en viss idiot skulle slå mig innan då och jag har typ skämt ut mig och smsat en och bett han slå tedd.. vilket jag inte kommer igår att jag gjorde... men .. aa... skit samma.. :D
tyckte att vi hade en trevligt stund på rundan också, förutom att vissa personer va lite sura,
men whaat ever ;)
sen drog jag malin och dullan till hembygd och träffade pojkar, haha
de va la.... aah.. kul... eller något, minns inte så mycket.. e-he-he :$
sen begav vi oss hem iaf, dullan och malin sov hos mig, jag fick sova i min lilla soffa,
de va ju .. skönt :D haha
ne men sen på söndagen när vi vaknade så drog vi till willys och köpte massa feta saker och gick hem och kollade på the notebook, den är så bra! :)
sen gjorde vi inte så himla mycket, vandrade runt på torget lite och käkade på tommys
och jaa.. det va la det,
nu ska jag sluta röka och äta feta saker också, lycka till till mig det är typ det jag lever på...
men men, försov mig till skolan idag också, plus att jag kan inte smsa eller ringa,
jag tar livet av mig, ska ringa mamma när jag kommer hem, pusss
hörs sen!