fredag 29 oktober 2010

jag vägrar att inse, du sviker mig alltid



aaaah, tjaa!
jag ska väl bara berätta lite om mina senaste dagar, vi fick inte beställt hem någon pizza, i onsdags
alltid är det något jävla problem jag fattar inte varför ingenting kan ba... funka?
men igår, torsdag, så råkade jag försova mig då min iphone ringde inte, på något cp sätt,
eller så har jag stängt av den i somnen, inte fan vet jag men vaknade av att mamma ringde iaf
men så hade vi väl lite smått roligt på jobbet och sen åkte vi och åt
då träffade jag mina farbror, helt rand0m, men jaja, sen åkte jag hem och sminkade mig
och sen hämtade tony mig så åkte vi till tommys för han skulle äta
å sen kom malin, så åkte jag tony och hon hem till mig och kollade på tv
och jag blev målad på armen och höll på att somna, he-he
sen drog vi till torget och träffade victor och emil, så slappade vi på gården och sen drog jag hem
igår var faktiskt en bra dag, på länge då, helt cp, har alltid kul med mina busar så ska inte klaga på dom
men ah, och nej malin och paulina, inte bara för kvällen, HAHAHA! :$
men... ah idag är den ju inte så bra dock, mår inte så bra och har ont i magen
ska till stan med alexander sen iallafall, får la se om jag kommer iväg
hatar min ... VÄLDIGT MYCKEEEET, gå och dö, vill inte se dig mer.
nu ska jag kolla på en film till, min mage krampar som en jude, he-he puss