tisdag 2 november 2010

vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt

på fredag efter jag hade sovit en stund så kom mor hem med massa idot grejer och en pumpa
så gjorde hon mat och sådär så kom malin till mig och slappade, sen åt vi halloween middag och malin va me :)
sen köpte vi dricka och drog till ballarna och satt där och drack, riktigt soft, ni är bra
deckade som en åsna när jag kom hem, så gott att kunna somna direkt utan att ligga i 40 timmar och försöka sova
vad fan gjorde vi på lördagen...
jo, vi va hemma hos mig en stund jag och malin...
vi va ganska trötta, jo vi träffade ju victor och pontus en stund också
vi kom la iväg ut vid 8 tiden eller något, haha, så köpte vi mer dricka och drog till någon 95a vid mellangård
och aah... de va ju lyckat där, eller inte, haha, sug balle, sen drog vi oss till mattsson och mötte tony callander och tollan, så var vi där en stund och sen drog vi till donken om jag inte minns fel, kommer som vanligt inte ihåg så himla mycket.. (a)
på söndagen skulle jag sjääälvklart på ett kalas, bakfull som jag var, men det löste sig väl tillslut
vad satan gjorde jag sen? ...
jo! träffade malin och så åkte vi till maxi och träffade daniel alex och tollan, sen drog vi allihop hem till alex och daniel och kollade på parlamentet och beck och sen kom malins mamma och hämtade oss och så åkte vi hem, sen på kvällen tog jag en cigg med tony, och sen gick jag och la mig
på måndag, igår då, va jag på möte vid vågmästareplatsen, sen...
jo, åkte jag hem till malin och deckade på hennes soffa ett tag, sen duschade jag hemma hos henne
och sen drog vi och träffade tony, hämtade malins dator, tony åt på burgerking och sen åt jag och malin pizza på san remos, eller aah, jag snodde pizza av malin, den va faktiskt go, haha, har aldrig smakat på något sån pizza förut, minns inte vad den hette men men :)
sen drog vi hem till ballarna och lanade, eller kollade på när dom lanade, så kollade vi på tv
och sen kollade vi på någon jävla psykos film som ba va äcklig och helt cp störd,
den va ju inte bra någonstans, tycker inte jag iallafall, sen vid 1 tiden drog vi hem
så kollade jag på film och sen somnade jag
åh idag har jag jobbat, hehe, jag är faktiskt inte ensam så retas inte...
nu ska jag sova för jag hatar allt och vill bara dö
jag ger upp dig, du bara förstör allt och jag vill inte prata med dig mer
undra om man ska äta frukost kanske... neee, jag bangar det och sover,
men en saaaak till....
malin, jag älskar dig
å en sak till faktiskt
daniel alex tony å tollan, ni är bra. + ett par till (a)