tisdag 23 november 2010

i will run fast, fast so you can't find me

nu ska vi se här vad jag har gjort dessa senaste dagarna,
på fredagen städade jag hos peter och sen åkte och träffade dullan
så blev ju inte fredagen riiiiiktigt som planerat, va inne på akuten och sådär,
men sen drog jag till mina allra bästa vänner, daniel och alex, där satt folk och drack
så vi slappade och drack där till typ, 12 eller något, sen drog vi vidare till en annan fest
dullis sov hos mig, låg och klappade henne i sömnen tydligen, naw, 
på lördagen va vi hemma hos dullan en stund och sen drog vi vidare hem till magnus
kan ju liksom inte berätta vad vi gjorde där för jag har sjukt mycke minnesluckor,
stör mig på att jag skämmer ut mig lite sådär på fyllan å inte kommer ihåg va jag har gjort sen
men men, på söndagen så drog jag och dullan ut och träffade emil malin och johanna och satt och tjötade på gula och tommys några timmar, de är ju alltid lika roligt
sen kom daniel alex å tollan så drog vi hem och kollade på film hos mig, som vanligt känner jag
jag låg och spelade unblock me medans filmen va på, orkade inte kolla för de va hostel, har sett den 40miljoner gånger
sen slutade de me att alla typ satt å spelade, haha, vissa är ju hjärndöda och inte klarar av de, men.... ah!
idag måndag så har jag jobbat och sen kom malin hem till mig, sen träffade vi alex daniel tony å tollan på tommys, jag blev lite smått irriterad på en av dom, så de va la inte så himla kul, men vi drog iallafall hem till mig sen och kollade på two and a half men, sen skulle malin å tony hem så dom körde hem tollan också
så jag daniel å alex låg kvar och kollade på pensionärs jävlar en stund, sen skulle dom också hem,
plus att igår fick jag reda på att jag får 2500 i lön, och ja, de kanske är lite men jag jobbar hellre 10 till 2 varje dag och för 2500 än att gå i en jävla skola som jag inte ens klarar av att göra, så jag tycker att de är sjukt värt det, säg vad ni vill, bryr mig fan inte faktiskt, nu längtar jag då till den 25 för då ska jag handla iphone skal och någon mysig kofta/stickad tröja, 
nu har jag iallafall bestämt mig för att gå ner i vikt för jag får verkligen ångest över min vikt, stackars mig
nu ska jag väl ändå ta och sova, annars kommer jag inte upp imorgon, kössar


bäng eller?