torsdag 25 november 2010

i will not make the same mistake that you did

kollade precis baby senoritas blogg, måste ba ta detta från henne för jag förstår henne så sjuuuuukt jävla hårt


SAKER SOM JAG ALDRIG KOMMER ATT FÖRSTÅ
* Hur fotografier kan förändras men inte personerna på.

* Hur din bästa vän kan förvandlas till din värsta fiende.

* Hur man kan släppa taget om någonting som man en gång i tiden inte kunde leva utan.

* Hur föralltid istället blir få månader som du skulle göra vad som helst för att få tillbaka.

* Att man vet att någonting är bäst för en, men att de ändå gör lika ont

* Hur människor som en gång ville spendera varje stund med dig, nu tycker att några minuter av deras tid är för mycket att spendera

Hur folk kan ge löften men sedan bryta dem så enkelt

* Hur människor kan radera en från deras liv bara för att det är enklare än att lösa saker och ting


annars har jag inte gjort någonting i veckan, kollat film och sånt, nu ska jag kila iväg på bio med mina darling, puss