måndag 29 november 2010

this is the sound of a broken heart beating, i won't survive very much longer, you got to keep this broken heart stronger

så, i lörsdags drog jag och käkade med malin och sen drog vi hem till mig och sminkade oss och så, sen drog vi hem till ballarna och började dricka, alltid lika trevligt, sen drog vi till någon annan fest, å va där hela kvällen och kom hem vid halv 4 tror jag det var, sen på morgonen va jag å malin ganska bakfulla å mådde illa å va yra å käkade pizza å ba va allmänt feta typ, sen kom alex å tollan hit och kollade på beck och jag somnade, som vanligt när någon ligger bredvid mig, he-he (a)
idag har jag varit hos mormor å morfar å lärt mig sticka, haha, mobbad, sen har jag ju jobbat också, men det är inte så himla intressant
sen kom dullan hit å så gick vi till torget å träffade malin å tony, nu har jag kommit hem å funderar på att krypa ner i sängen och somna, höres någon annan dag, pooossssssss
laddar upp lite bilder imorgon, för de orkar jag inte göra nu, hehe