torsdag 4 november 2010

du lär dig av dina misstag..

har väldigt tråkigt just nu, så känner att jag kör på ett inlägg via min lilla iphone,
har jobbat hela veckan, ganska segt, men de är väl rätt soft ändå, igår (onsdag) så va vi hemma hos Alex och Daniel och kollade på en film, knight and day, den va faktiskt bra :) sen drog vi oss hemåt vid 1 tiden och jag somnade inte förrän vid 3 tiden.. Men fick ändå sova till 9 idag för morfar körde mig till jobbet, efter jobbet drog jag hem och duschade, å sen drog jag till morfar, sen träffade jag victor å emil så kollade vi på crawford, och där va även ballarna och några, det va la rätt trevligt, sen drog jag emil victor och Johanna mot torget å träffade Joint Felix och mathilda, så tog vi rundan en stund och så drog jag hem, packade ihop min idiot dator å drog till daniel, nu sitter vi och kollar på fightning eller vad den hette, är på riktigt dåligt humör, tänkte att detta skulle va kul, men ne de va de inte, ska jag sitta här i fucking 9 timmar till innan jag ska på möte, vi ska dygna om ni inte fatta de :) nä nu slutar jag skriva för jag blir bara irriterad, hörs på söndag tror jag för orkar inte skriva under helgen för vi ska ju supa, ah klart vi ska.
Säger bara en sak, allt känns underbart när problemen bara dör.
Hejdå :)