fredag 19 november 2010

don't ever let anyone tell you, you ain't beautiful

nu är det väl ändå dags för mig att berätta lite vad jag har gjort i veckan
på lördagen drog jag malin och tony hem till callander där han och tollan va, så kollade vi på film och lite sådärnt
sen på söndagen så var jag på kalas hos mormor och morfar och sen drog jag till torget å va me paulina malin felix emil och victor, sen drog jag hem och kollade på beck
i måndags var jag paulina johanna och victor och kollade på saw, riktigt jävla trevligt faktiskt
länge sen man gjorde något på dagarna istället för att bara hänga
på tisdagen så blev jag sjuk och låg hemma hela dagen, mamma och peter sov i stan, så jag kände för lite sällskap och då kom alex daniel tollan, och malin va redan hos mig, så hon får vi faktiskt inte glömma heller
va sjuk på onsdagen också, så malin kom till mig tidigt, för hon fick sluta tidigare, så somnade vi efter en stund hon kom, sen vaknar jag upp av att någon skakar i mitt ben och då är de dullan som skrämmer livet ur mig, he-he-he-he du är allt för go du
idag har jag jobbat och varit med dullan, sen drog jag till mormor och käkade och sen drog jag och mötte malin och paulina igen, sen skulle malin ha träning (kolla malin jag hade rätt, TRÄÄNING!)
ah men iallafall så då drog jag och dullan och träffade emil och senare kom victor,
victor och emil ni är så otroligt goa måste jag väl ändå säga, ni får mig alltid att skratta som en idiot
sen drog jag mig hemåt och kollade film å funderade på hur fan man kan somna klockan nio, det går bara inte,
gud, nu är klockan kvart över tolv så de är nytt datum, men låtsas som de är torsdag ändå,
men nu är de faktiskt fredag och de är jag glad över, ska städa hos peter och sen ska jag dricka
 förra helgen drack vi ju inte så nu jävlar ska jag bli full för jag hatar typ allting, nu ska jag väl ändå ta och försöka sova, pussar!
kör till med lite bilder också