tisdag 9 november 2010

faller jag nu går jag sönder

när ni dygnade i torsdags så slutade det faktiskt bra, hade typ natthumor å skrattade och så
sen på fredagen så skulle jag jobba hemma hos peter och tvätta kläder
så eftersom vi hade dygnat så somnade jag hur gött som helst i hans säng
å malin i soffan, vi käkade frukost på espresso house också, riktigt mysigt
sen på fredagen så tänkte jag och malin att vi inte skulle dricka, men tänkte att de va onödigt att slösa bort en fredag så, så vi drack hemma hos ballrna, det var la rätt kul, vi har alltid kul med dom så :)
på lördagen va vi hemma hos mig en stund och sen drog vi till crawford, ah vilket liv, eller inte
sen på kvällen drog vi hem till tony, det va mys.
sen på söndagen så.... var jag på crawford med alex daniel å tollan, sen drog jag mig hemåt och kollade på den tråkiga beck, som var hur långsam som helst och det hände verkligen ingenting, så, aah,
sen på måndagen var jag och malin hemma hos alex och daniel och kollade på film med dom,
the prestige hette den, den va ba konstig å psykos, men den va la rätt bra, eller vad säger du malin?
du sov inte alls under hela filmen eller? hahah, sen kom tony och hämtade oss och jag drog hem
idag mådde jag inte bra på morgonen så blev lite sen till jobbet, men fick sluta två ändå,
så kom felix hem till mig å så slappade vi och snackade en stund, å sen kom dullan hem till mig också, så tog vi en cigg och sådär och dampade lite å innan felix å dullan skulle gå så fick jag och felix något slags spel och började kittla varandra, eller aa, jag försökte kittla han medans han kittlade mig, å grejen är att jag inte är kittlig egentligen, tänk om jag har stavat fel på ordet kittlig i varje gång nu, haha har ingenaning om hur det stavas, men det löser väl sig ändå, nu har jag iallafall varit hos morfar och hämtat hunden och väntar på att mamma ska komma hem, vilket är fucking två timmar kvar och jag tror inte jag orkar gå ut i detta vädret, får la se, victor smsade nu så kanske drar ut en stund iallafall, ha en bra dag, puss!