måndag 27 september 2010

i spend my coldest night, awake and thinking of the weekend we were in love


                                                                      

  tjena folket, är jättetrött idag, gick upp 10 i 7
  och plattade håret och sprang till bussen,
så satt lilla jennan på och sen kom fille och dom
åh jag va världens lyckligaste människa idag för jag skulle sluta 20 över 12, men nä det är klart då ska min lärare hålla mig kvar till halv 2..
sug balle säger jag bara, skulle typ fått min dator idag men neee inte det heller,
så får min dator imorgon förhoppningsvis
fick iallafall skåp idag och gjorde matte testet
vilket jag söööög på, nu kom jag på att jag ska packa ner massa lappar i min väska
men iallafall, sen när jag kom hem så satte jag på new moon, men jag somnade i en och en halv timme, haha
sen mådde jag jättedåligt, vad som nu hände vet jag inte men men
träffade dullan på en cigg vid willys å sen va jag tvungen att springa                                                            hem till mormor och morfar för jag blev jäääättte kissenödig


haha, bara jättefult
så kom malin till morfar när jag skulle städa
och jag kände bara att jag verkligen inte orkade, menmen,
gjorde det iallafall,
imorgon kommer mormor och morfar heem :)
pengar pengar pengar, haha ne elak jag är
har faktiskt saknat dom
men sen drog jag och malin iallafall till torget och slappade
med victor joint felix emil, haha, fyfan vad kallt det var
sen drog vi till malins mamma och hämtade smink och nu är jag hemma
känner att jag ska plocka fram kläder jag ska ha imon
men vet inte om jag orkar :)


allt för idag, kanskeeee skriver mer sen om jag kommer på något, men det tror jag dock inte
JAG VILL HA FREEEEEDAG!!!
GE MIG HELG, GE MIG HELG, GE MIG HELG
puss och hej