tisdag 14 september 2010

i wanna see how you lose control

åkte aldrig hem till dullan, men malin och dullan gjorde, jag drog till mormor och morfar och vattnade blommorna och sen hem och städade (a)
sen träffade jag dullan och malin ute, men det regnade så vi drog hem till mig och kollade på she's the man och åt rostade majs, haha!
sen skulle paulina till adam så jag och malin satt och tjötade utanför mig en stund och sen gick vi till bussen så åkte jag hem till pelle och på vägen dit så kom victor, så stannade vid grillen och pratade med han i några minuter, sen åkte jag till pelle och mös med sigge, sen pussade jag pelle hejdå och tog min väska och gick :)
nu är jag hemma, ska värma vetekudden och göra teé, funderar på en macka eller något men...
ah jag vet inte, får la se, kanske skriver mer om en stund om något intressant dyker upp,
puss