söndag 26 september 2010

i'll follow you until you love me

aa, tja!
slappat hemma en stund och rensat lite ur mina kläder och hittat gamla kläder och ändå är min byrå full, förstår inte hur det går till
men men
träffade victor en stund, sen kom malin, å sen paulina å sen joint och emil
så skulle malin hem så jag och paulina tog oss en promenad till torget å köpte cola
så slappade vi i busskuren på torget sen
å sen drog vi oss hem
är hemma nu och slappar framför datorn, jao
känner att jag inte vill till skolan imon
men vad ska man göra
och måste ba få ur detta ur mig, förlåt men
HATAR ER TVÅ ERA FITTOR, NI ÄR SÅ ÄCKLIGA OCH FALSKA OCH SVINIGA OCH FULA OCH FETA OCH PATETISKA OCH IDIOTISKA OCH DUMMA I HUVUDET OCH HELT CP FITT STÖRDA OCH NI KAN BA GÅ OCH DÅ FÖR INGEN BRYR SIG ÄNDÅ, SÅ JÄVLA FULA ÄR NI, VÄX UPP NÅGON JÄÄÄVULSK GÅNG, EN VACKER DAG, JAG LOVAR JAG KOMMER SLÅ IHJÄL ER SÅ JÄÄÄÄVLA HÅRT FÖR NI ÄR SÅNNA ÄCKLIGA NEGER FITT KNULLADE HOR UNGAR, HOPPAS NI DÖR SÅ JAG SLIPPER ER OCH NU MENAR JAG DETTA, KOMMER ALDRIG ALDRIG ALDRIG MER PRATA MED ER, OOOOOMG, VAD OMOGNA NI ÄR,
tack hej och godnatt om en stund :)