måndag 13 september 2010

just take another pill, yeah, i bet you will

känner att jag inte kan sova än faktiskt! ligger och smsar med min kära har precis duschat, kollar lite på tv också, funderar på att ladda ner någon mysig film, men kan verkligen inte komma på någon!
imon måste mamma köpa garnier inpackning till håret, den är faktiskt bra
funderar starkt på att färga håret brunt och sen rakpermanenta det.. men... gillar verkligen inte brunt så tror faktiskt jag bangar det, men funderar på att rakpermanenta, mamma betalar ju, men det kommer väl slita cp mycket.
får kolla upp det lite och om det inte sliter så mycket så tror jag att jag kör på det
är allt lite hungrig, men orkar faktiskt inte göra macka för har borstat tänderna,
nog med information förutom att jag ska lägga mig i sängen,
OCH! att jag HATAR skolan mest över ALLT.