lördag 18 september 2010

you are gone

alltså peters tempur säng.... den ska ju fan hjälpa mot ryggen men jag hade bara ondare när jag vaknade, vaknade av att paulina nyper i min tå och malin smeker min kind och så vidare, bus grisar.
så gick jag upp och så drog vi till espresso house och köpte chai latte och snodde papper (a)
vi behövde liksom gå på toa... och det fanns inget papper......
såååå... aah...
men ah, så kom vi upp till lägenheten och kollade på the omen, jävla psykos alltså.
sen började jag städa och dullan och malin hjälpte till med soffan, gött annars hade jag slagit sönder den.
sen kom peter och då fanns det tydligen papper hemma... suck.
fick 100 kr av tomas också som jag slösade på pizza :( men trots allt var det ju till mat!
så, jag kom hem senare, så tog jag en macka och sen hoppade in i duschen,
gick och handlade frasse till min kära och drog till han, mös en stund och kollade på film
sen blev jag sugen på att dra till paulina, så jag drog till henne så kollade vi facebook och vad vi hade skrivit som våran första status, HAHAHA! tog typ 74 år att kolla igenom allt bara :)
men kul vare, sen drog vi gå och käkade pizza, nu är jag hemma, ska till min fästman snart,
funderar på att städa, HAHA! men orkar inte :(
puss på igår, hej :)