onsdag 22 september 2010

i know sometimes things may not always make sense to you right now

so far har jag haft världens bästa dag! :)
är så trött så jag skrattar åt minsta lilla sak,
skolan var la helt okej, eller, den va faktiskt bra, tack vare felix, så go är du <3
drog till stam efteråt och gick runt och velade, drog till munkebäck och sen jensen
sen köpte felix skor, och sen drog vi till torslanda
malin och matilda stannade kvar i stan men malin kommer till maj seen
så jag och felix tog 5an till backaplan, och innan backaplan är det typ 20 kontrollanter som ba flög in, tänkte ba ojjj.. lugn.
sen va det en kvart till 25an kom så vi tog 24an, så bytte vi vid krysset till 25an och självklart ska den börja ryka så vi får gå av och ta 21an, så vi åkte till torget och tog en cigg med emil victor och joint
och sen drog vi hem, nu är jag hemma och tänkte ta mig något att äta om det finns något då...
som det aldrig gör -.-
puss på länge! :D