tisdag 21 september 2010

you don't get another chance

myyyycket braa dag!
vaknade vid tio och ringde it gymnasiet, så kom jag in där i felix klass, vilket är grymt! får ju inte glömma theo och simon också :)
så får jag ju data, gud så glad jag är!
sen åkte jag till lindholmen för att möta malin och lämna tillbaka mat kort och hela köret,
sen drog vi och mötte felix och käkade på mcdonalds, fet som man är.
sen kom dullan också, så drog vi till torget med emil joint och felix,
och sen drog vi till nolered och slappade en stund inne på ladan
sen gick jag och dullan hem till mig och jag käkade och sen drog vi till dullan och käkade
och sen hem till mig igen och kikade lite på idol
eller aah.. jag kollade väl inte så mycket, va upptagen vid msn! (a)
sen tog vi en cigg och dullan drog hem,
sitter och tjötar med malin på msn,
och känner mig inte alls trött,
men aaah, puss iaf :)