torsdag 23 september 2010

live for the moment

så, gick till bussen och satt och väntade på den en stund, sen går jag på bussen och ser att en blond brud sitter längst bak så tänker jag fuck, där ska ju jag och felix och dom sitta, så ropar tjej; KELA, så hör jag att det är malin, HAHAHA!
så jävla fult, så kom victor på bussen också, treevligt!
så drog vi till skolan och slappade,
åt ingenting i bamba så va grymt hungrig när jag slutade,
gick inte på gympan för skulle snacka med min mentor
så ringde peter när jag va klar så vi gick och käkade på avenyn på hardrock
sen drog vi upp till lägenheten och sen kom tomas och hämtade oss,
slapp jag åka buss, plus att jag nästa somnade i bilen
haha, nu är jag hemma och har skrivit till massa personer vad jag tkr om dom :p
de va ett jävla tjöt, men roligt, haha!
nuu... äre såååhär ATT JAG VILL UUUUT!
men nä nä :( dom andra ska ut snaaart....
så får väl vänta då
jävla ankor
höres seeeen! puss