måndag 13 september 2010

i seen nights full of pain, days of the same. you keep the sunshine, save me the rain

jag skiter faktiskt fullständigt om du läser detta mamma nu men jag orkar inte bry mig -.-
skäll på :)
va inte i skolan idag, hatar verkligen skolan, så ska byta nu.
så, iallafall, var i stan med malin hela dagen så träffade vi victor innan han började, på hans rast och en lektion som han hade utomhus, så vi satt och tjötade och käkade, sen fika vi på condeco jag och malin och sen mötte vi dullan och vandrade runt i stan och kollade på alla gaisare och ifkare, det var väl roligt, förutom att dom inte vann....
sen drog vi hem till dullan och mös, jag malin och dullan :)
sen drog vi typ 20 min till torget och sen tillbaka till hembygd och väntade på bussen med malin
nu sitter jag med mitt te som är så gott
ska snart dra mig mot min käraste,
måååste verkligen städa mitt rum, men jag orkar veeeerkligen, veerkligen inte.
men får ta och göra det imorgon, kom på att jag måste vattna blommorna hos mormor och morfar så får ta en sväng förbi där först
nu ska jag packa ner allt jag ska ha imon, och sen drar jag mig
puss på er