lördag 25 september 2010

when the drugs don't work no more you get high on life

min dator va fucked up igår och startade inte, vettefan vad den ville mig asså,
men va med min kära felix hela kvällen, haha, vi fick ett ryck och söp helt själva
så vi satt på min balkong och rökte vattenpipa och drack vin
sen kom ridder och marcus å tog en cigg med mig å fille
och sen kom dullis också,
haha, snacka om att jag va trött vid 2 - 3 tiden, va la lite sådär halvt full också, men aah..
min rygg hade ju ett eget liv igår och gjorde SVIIIN ont, dog typ
och min mage också, ba höll på att krampa så fort jag skratta, haha!
hahahahaha felix, din fyllehicka,
jag dör av skratt fortfarande
somnade väl vid 4 - 5 tiden, haha
vaknade typ halv 11, så det blev inte mycket sömn för min del
men är faktiskt inte så trött, eller kanske lite då
så idag har jag städat efter allt skräp och popcorn och allt, vad har vi hållt på med
de va ju fan grejer överallt
nu måste jag duscha, men tror jag chillar på det ett tag..
eller de lät väldigt lockande nu,
äääfan, jag duschar!
höres sen, puss