tisdag 7 december 2010

Dag 07 – Dig och dina vänner i bilder

Idag har jag varit i stan med malin och paulina sen har jag ätit hos mormor nu är jag hemma och kollade genom massa bilder, så måste ba slänga in några gamla bilder också, ni får stå ut :)
förresten träffade jag felix igår :)

jag och paulina

från vänster;
paulina victor jag emil johanna

jag och malin

madelene och jag, var tvungen, bilden är så snygg

victor och jag

jag och tollan

alexander

paulina jag felix

en jävla fyllobild för ett tag sen, hej mina feta ben gå och dö
emil jag och johanna

paulina och malin

paulina och tony

jag och malin

jag och victor

jag och paulina

alexander jag och daniel

daniel

alexander

jonatan emil och jag

jag och malin

alexander

jag och victor

jag paulina och malin

jag och malin

FINNS INGA ORD PÅ HUR UNDERBARA NI ÄR, 
UTAN ER HADE JAG INTE ÖVERLEVT