onsdag 1 december 2010

du har förstört mig helt

 heeeeelloooo!
igår (tisdag) så var jag hemma hos mormor och morfar en stund, och sen träffade jag paulina och vi drog till maxi och träffade alex tollan och daniel, sen drog vi oss hemåt och jag solade, så varmt och gott, funderar stark på att börja gymma också, får ju gå ner i vikt nu faktiskt, 
idag har jag varit med malin en stund hemma hos henne och deckade totalt under hennes goa filt, sen kom paulina och sen satt vi och mös på gula, nu är jag hemma och har solat och tagit en vaaarm lång dusch, riktigt skönt, nu ska jag vara som alla andra för en gångs skull och göra detta dag 1, 2 och så vidare, så keep on reading för nu tänker jag uppdatera varje dag! :) kan ju liksom passa på och börja nu när det är första december och allt.

Dag 01 – Om mig
Fast nu blev det lite svårt hur ska jag förklara mig själv..
vi kör så här då: jag heter kela och är 16 år, fyller 17 om en månad och 4 dagar, alltså den 5 januari, 
på dagarna umgås jag mer mina kära vänner, paulina malin alex tollan daniel victor emil johanna joint felix, de är ungefär dom vanliga, men ibland kan det bli att jag träffar några andra också,
på helgerna brukar jag dricka och umgås med folk, är för det mesta på gott humör och skrattar åt allting, men på kvällarna blir jag lite halvt depp, har sömnproblem när jag sover själv men ligger någon bredvid mig så kan jag somna på en sekund, hatar faktiskt kärleken, det bara förstör allting, exakt allting. hatar min kropp och skulle göra vad som helst för att få en fin å smal kropp, hatar även mitt hår och vill ha det långt och platt, nu orkar jag inte klaga mer, haha, nu tänkte jag ladda upp några bilder också, puss puss!