torsdag 9 december 2010

do you know what's worth fighting for? when it's not worth dying for?

idag har jag jobbat, varit på möte, varit hos ryggläkarn, träffat felix, träffat daniel, handlat julklappar med mamma, träffat malin, träffat alex och tollan och nu ska jag ta och sova! haha..

Dag 09 – Min tro
jag har inte direkt någon tro.. eller jooo faktiskt!
jag tror helt jävla seriöst på ödet, det är sjukt jävla läskigt, så tror jag la på lite andra grejer som illuminati, andar och sånna sjuka psykos grejer, tycker de är sjukt intressant och roligt, men ödet... de är sjukt läskigt, man typ pratar om någon så dyker personen upp eller så säger man något ba ååh nej tänk om de händer å så händer det senare, jag tror stenseriöst på det! ni vet säkert vad jag menar med ödet illuminati andar å sånna psykos grejer så orkar faktiskt inte skriva om det för nu ska jag decka totalt, har sovit två timmar inatt, tjingtjing!