lördag 18 december 2010

jag vill älska dig och jag vill slå ihjäl dig

i torsdags - så var jag med paulina och malin en stund, sen gick vi till torget och köpte cigg och träffade victor, emil och johanna lite, sen kom alex och tollan hem till mig för att kolla film,
igår (fredag) så gjorde jag typ ingenting, tog en fika med malin och paulina sen åkte jag hem, duschade å så, träffade paulina igen, sen kom peter och hämtade upp mig och då hade han köpt en gran, så vi klädde granen senare och sådär, sen drog jag till maxi med felix och jonatan, ni är bra

Dag 16 – Min första kyss
helt ärligt... jag kommer inte ihåg min första kyss.. men kommer ihåg första kyssen som betydde något, det var en viss person som pussade mig efter vi hade sett ett stjärnfall.
Dag 17 – Mitt favoritminne
oh herregud - ska jag ha ett favoritminne? nej tyvärr, jag har för många och jag kommer inte på något nu såhär nyvaken, skriver kanske senare, men tror inte jag kommer komma på något :p
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
favorit..... asså.... jag har absolut ingenaning, jag tror inte att jag typ har haft värsta favoritfödelsedagen? egentligen är inte födelsedagen så speciell, men hatar när någon förstör den, man ska ha en bra dag, inte typ bråka med massa och sånt, men jag har ingen favvofödelsedag :(