måndag 13 december 2010

trying not to lose my head, but i never been this scared before

idag har jag inte gjort så himla mycket, var ledig idag, var hos läkarn med näsan och sen träffade jag alex, sen drog jag till läkarn i stan och kollade ryggen, sen åkte jag hem och sov lite, sen mötte jag paulina på torget och så käkade vi pizza på san remo, känner mig ba fetare och fetare, nu blir de väl till att gymma... typ.. sluta äta godis å sån crap iaf.. sen träffade vi malin och drog hem till mig så somnade jag igen, hihi wops.. sen drog malin så dampade jag och paulina i sängen lite och sen drog hon, nu ska jag iaf sova, puss
Dag 13 – Den här veckan
får väl berätta om förra veckan eftersom det bara är måndag idag..
egentligen är liksom inte mina veckor intressanta för jag gör alltid samma saker, träffar kompisar, sitter vid datorn, är ute ibland, kollar film och myser, så det va ju liksom så förra veckan såg ut och vill ni veta mer så är de ba till att bläddra ner och läsa, nu måste jag ta och sova, har ont i min feta mage, kyss