måndag 6 december 2010

man går sönder lätt

igår (lördag) så drog jag hem till alex å daniel efter jag hade druckit kaffe med min mor, mötte andreas på vägen och gick med honom hem till alex å daniel, alex kom och mötte oss också eftersom jag inte vågade gå själv (a) så vi slappade där hela kvällen, dom drack men de gjorde inte jag så nu taggar jag tills nästa helg gött, drog hem vid 1 tiden och somnade vid 3, imorse väckte mamma mig kl 11 och då blev jag lite sur, mitt morgon humör är ju inte att leka med alltså, så gjorde mami pannkakor, så snäll är hon, sen drog vi på kalas en stund och sen käkade vi vid redbergsplatsen, sen åkte vi hem så släppte mamma mig på torget så mötte jag paulina malin å felix, så käkade paulina å malin på tommys och sen drog vi hem till paulina, felix hade damp så vi brottades lite, sen fick malin damp och började slå felix medans jag och paulina sitter och garvar ihjäl oss, de är la så de brukar se ut när vi gör något :D haha!
sen drog jag och malin hem till mig för å kolla på beck men sen drog hon, så kom daniel å alex och mös med mig och kollade beck, nu har dom dragit hem och jag ligger i soffan, ska jobba imorgon, tagga, ellerinte.


Dag 05 – Vad är kärlek?
nu ska jag beskriva hur kärlek ska vara, för egentligen finns det ingenting som heter kärlek för det existerar inte.
hur jag vill att kärlek ska vara - kärlek ska vara två personer som älskar varandra mest på hela jorden, man ska inte gå och vara orolig att ens pojkvän ska göra något med någon annan, inte ens se på en annan tjej, jag ska vara den enda han ser, den enda han älskar och någonsin kommer älska, vi ska kunna göra allt tillsammans, vi ska kunna prata om allt, förstå varandra, göra mysiga saker ihop, gå på bio och såvidare, ha mysiga hemma kvällar och inte bråka, klart man kan bråka lite då och då för de hör ju till, men inte seriösa stora bråk, vad finns det mer? jag vet inte, kommer inte på något, men kärlek ska vara som i en romantisk film. jag älskar romantik det är de underbaraste som finns, tråkigt nog hittar jag inte en kille som är likadan :)
hur kärlek är - kärlek är bara en skit sak, kärlek vid första ögonkastet kanske jag tror lite på, men i slutändan så visar de sig att de bara är skit ändå, kärlek förstör bara allting, så fort man ens gillar någon förstör det exakt allting, tro mig jag vet, jag hatar kärlek, bara tanken av det hatar jag, blir man inte sårad i början så blir man sårad mitt i och i slutet, fuck kärlek, jag hatar kärlek, eller jag kanske känner såhär bara för jag inte kan hitta normala killar? bara svin killar som beter sig som äckel dumma i huvudet efterblivna fittnyllen, åh gud förstår mig verkligen inte på killar, men men, nu ska jag ta å sova så får jag väl hoppas på att jag hittar någon normal kille som är som mig å tänker som mig, :)