onsdag 22 december 2010

jag råkade bara falla

hello!
idag har jag typ haft fullt upp, efter jobbet träffade jag paulina och tog en cigg med henne sen gick jag hem till morfar och hjälpte mormor med granen och sådär, sen träffade jag lisel och sen gick jag hem till min kära broder, sen kom malin och lämnade cigg till mig och sen gick jag hem och försökte förstå mig på blogg.se, igeeen... satt typ en timme, gick la sådär, men börjar fatta lite mer nu, nu ska jag ba försöka gö en design och en header sen är jag redo att börja blogga där :) ska förstå mig på hur man gör med bilder och sådär också, men det löser sig, men får nog vänta ett tag innan jag fattar allting, långsamt går de men de ska bli bra också, men iallafall sen kom malin tony och tollan hem till mig och nu har dom gått, ännu en mysig stund i min säng, så luktar min kudde gott nu också :$ nu ska jag typ, kolla runt lite bloggar och så, sen ska jag väl decka eftersom jag har sovit tre timmar inatt, hehe, puss!
Dag 22 – Det här upprör mig
de finns faktiskt väldigt mycket saker som upprör mig, men en sak jag kom och tänka på nu, är hur man helt plötsligt bara kan sluta prata med människor man har haft känslor för och älskat, hur man kan gå runt och hata den personen, å hur folk bara kan glida ifrån varandra utan anledning? att en person bara tappar känslorna? eller att man är otrogen, otrohet är något av det som upprör mig mest, och svartsjuka faktiskt, jag är nog den svartsjukaste människan på hela jorden, blir typ tillochmed irriterad nu när jag tänker på alla saker jag kan störa mig på, men men, så är de la när man gillar en person väldigt mycket?
men jag är seriöst överdrivet svartsjuk, får lära mig att leva med det, godnatt!