tisdag 14 december 2010

pray to god he hears you

men idag mådde jag illa så drog inte till jobbet, mötte lilla vickan på centralen och åkte med han hem, sen deckade jag från klockan 1 till 4, sen städade jag lite och mötte paulina för att gå och käka på kinan på torget, sen gick vi hem till paulina för hon skulle käka och sen mötte vi upp johanna för att handla på willys, dom skulle baka hemma hos mig :) dom blev la.... fina, typ, hehe.
sen kom tollan också, så kollade vi lite tv tills typ 11, nu har tollan gått och paulina är kvar, vi ska la slicka varandra i röva å sen sova, hejhej.
Dag 14 – Berätta om dina husdjur, eller djur du skulle vilja ha
mammas älskling
detta är min lilla älskling, det är en bichon bolognese, han är tre år, han är världens goaste vovve, förutom när han skäller då, hehe, men annars är han mammas lille gris pojke, <3