söndag 19 december 2010

du är bra för mig, ändå förstör jag allt

Tja! Igår (lördag) så var vi hemma hos felix och hade julbord, jag paulina malin victor emil joint johanna och felix då, det var en skit lyckad kväll vill jag lova!
idag så har jag varit med dullan en stund, nu ligger jag hemma och är förkyld som faan, palla jobba imon om man ska sitta och hosta och snora, får se när jag får ''lov'' också, puss
Dag 19 – Detta ångrar jag
Oh herregud, det finns ju miljarder grejer men ångrar, men jag ångrar faktiskt mest det jag gjorde lördagen den 11 december i år, har ju varit ''otrogen'' innan men det här ångrar jag faktiskt mest, ska inte gå djupare in på det, vissa vet, ångrar så mycket andra grejer också, men inte kan inte komma på något just nu faktiskt.

bilder från julbordet kommer imon