fredag 24 december 2010

jag har tappat min ängel, vart har du flugit?

nu sprang tiden iväg och jag insåg att jag inte har bloggat?
lol, har iallafall varit i stan idag med malin paulina och felix
sen drog vi till maxi och sen hem till mig och satte på mina lösnaglar och så
sen skulle malin hem och paulina med så va själv en stund
sen kom tollan och vi spela bingo lotto, haha! fult.
men mysigt var det, sen kom paulina vid tolv tiden,
nu har jag börjat förstå mig på blogg.se lite, men...
headern har ju damp eller något
hehe
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
vad som får mig att må bättre är när folk ställer upp och är helt underbara, ett gulligt sms, en mysig hemma kväll, få en komplimang eller något liknande, då kan jag må bättre, ni förstår vad jag menar!

måste ba skriva en sak, detta är helt sjukt det är jul nu... förstår mig inte på de, innan typ va man helt prallig över att de va jul men de känns vekligen inte som jul, känns som de är typ november eller något sånt, å jag fyller år snart å de är nyår snart, asså nej, får panik, de går inte ihop, året har gått för fort... omg, jaja, godjul på er iaf!