onsdag 15 december 2010

vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt

tjeeeeenixen! idag har jag bara slappat med felix, hade ingen lust alls att gå ut, så kallt och jobbigt,
å denna dagen sög anus, fast felix gjorde den lite bättre allt, puss på dig!

Dag 15 – Mina drömmar
hmm.. får faktiskt tänka en stund.. har inga direkta drömmar..
eller typ, att jag aldrig skulle tyckt att de är jobbigt att träffa folk, för jag får verkligen panik av att träffa folk, nya människor, usch blir helt skakis ba jag tänker på de,
har la massa jävla töntiga drömmar typ som bli smal och perfekt, men nu kom jag på att mina drömmar kan ju likaväl vara dom jag drömmer på nätterna, vilket är dom konstiga mest störda drömmarna, tror inte jag har normala drömmar överhuvudtaget för jag drömmer aaalltid massa jävla psykos drömmar, typ som att jag kan flyga, att jag dödar min hund och så vidare, kommer inte på någon konstig dröm just nu ba för de, ba för jag är så sjukt jävla trött, lätt värt att dra en film och försöka sova, och drömma mina konstiga drömmar, haha, wish you were here with me darling..
godnatt!