lördag 4 december 2010

jag är kär i bilden av dig inte i dig

så tja! igår kom paulina hem till mig efter jag hade ätit, sen kom malin också så satt vi och tjötade lite och sen drog vi till willys sen kom tony alex daniel och tollan så var vi hos mig hela kvällen och kollade tv, en nykter fredag för en gångs skull, deckade en antal gången på någon söt kille, vet inte vem han är men :/ he-he nu tyckte jag att jag var lite rolig (a) haha, malin sov också, som vanligt.
sen drog alla vid 1 - 2 tiden och jag somnade inte förrän vid 3, sen vaknade jag upp utav en mardröm, och den var så skev att jag knappt kom ihåg den, de va typ jag och malin och paulina och så va vi på nått cpt ställe, helt plötsligt så ska folk skjuta pilar på oss? så vi springer runt och försöker att inte bli träffade, så ser jag att malin blir träffad av en pil och då låtsas hon som om hon blir träffad av 4 st, (de va då man dog) så hon la sig ner å då springer jag mot malin och gör de samma och viskar till henne att jag såg vad hon gjorde och gjorde samma sak, sen ligger vi i nått rum som alla lik ligger i och då slänger dom in paulina, men då hade hon gjort samma sak, och sen helt plötsligt dyker jennifer upp också från ingenstans och hon lever också, så nu ska vi ju rymma därifrån och jennifer hittar någon jävla gång man kan gå igenom så kommer man ut i någon jävla skog, och då springer malin och jennifer iförväg och för paulina fastnade någonstans så jag fick hjälpa henne, sen är malin och jennifer borta ur skogen och då helt plötsligt ser vi hon tanten som har typ ''boss'' över alla mördare och hon har någon konstig orm som är skit stor, och då säger jag till paulina att hon ska ligga stilla för då ser inte ormen oss, så de gjorde vi och sen blev ormen liten och allt var bara helt cpt, sen helt plötsligt så är vi inne i något jävla badrum, vet inte hur de gick till men jaja, och då helt plötsligt dyker min hund upp och vi är jätterädda att människorna i huset ska märka att vi är där så vi mördar min lille gosiga vovve och då vaknar jag och vill inte somna om, (vill aldrig somna om när jag drömmer mardrömmar).
så kl 10 vaknar jag och ropar på min vovve och så ligger jag och gosar med han en stund och sen somnar jag faktiskt igen och vaknar av ett sms halv 2...... jävla idiot som ska väcka mig hela tiden, igår och imorse :(
men iaf, sen gick jag inte upp förrän 4 och då drog jag och träffade alex på maxi, nu är jag hemma och fått reda på att de är krök men jag har ingen dricka och ingen kan dela med mig..... SUG SNABEL....
men får se vad som händer nu ska jag dricka kaffe med mamma och har precis klippt min vovvis klor också, haha!

Dag 04 – Det här åt jag i dag
idag åt jag och min mor kycklig med ris och någon knepig sås, skit gott, som vanligt när mamma lagar mat, gillar inte att äta mat, men ibland måste man.... :(
puss!